کتاب منظری از دستاورد های دولت کریمه در سیمای شهرستان بهارستان منتشر شد
تاریخ : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391
نویسنده : میلاد اصغریان

مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهارستان اظهار داشت: به منظور پاسداشت و برگزاری جشنواره «یکصدمین سفر ریاست محترم جمهور و   هیئت محترم دولت به استانها» که همزمان با سراسر کشور در شهرستان بهارستان از بیست و یکم اردیبهشت تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری انجام می شود، فرمانداری شهرستان بهارستان با برگزاری جلسات متعدد شورای معاونین، کمیته های مختلف، نخبگان، ائمه محترم جمعه و جماعات،   اساتید و فرهنگیان، مسئولین و مدیران ادارات و شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات،  برنامه ریزی های متعددی جهت هر چه ارائه دستاوردهای سفر در قالب جشنواره، نمایشگاه، حضور فرماندار و مسئولین در میان مردم جهت ارائه عملکرد دولت و همچنین برگزاری مسابقات در حوزه های مختلف شعر، مقاله، فیلم کوتاه، پیامک، نقاشی، خاطره، عکس و ... نموده است      . 

محمد جواد محسن زاده محبوبیت دولت در بین آحاد مردم را به دلیل روحیه عدالت محوری، مهروزی با بندگان خدا، خدمت و حضور بی تکلف مسئولین رده بالای اجرایی در بین مردم دانست که تبدیل به فرهنگ شده است.

دبیر و عضو دائمی هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شهرستان بهارستان افزود: امروز به واسطه وجود دولت خدمتگزار شاهد حضور عالیترین مقام های اجرایی کشوری و استانی بین مردم هستیم و این به برکت سفرهای استانی دولت است

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: ورزش امروز , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید